Rabu, 1 Julai 2009

Aku tak paham... Kenapa?!! Kenapa?!!Kenapa?!!

Aku Tak Paham!!!!
KENAPE??!!!
KENAPE?!!
Kenapa?!
Macam ni lebih baik aku yang berundur lebih awal...
Lantak la ape nak jadi ngan kome yang tinggei.....

Kenape?!!, kenape?!!,kenape?!!
Kenape orang melayu membiarkan dirinya ditindas...
Nak melayu hancur macamana lagi baru nak sedar, baru nak bangkit...?!!
Nak melayu kene layak macamana lagi baru nak insaf, baru nak bersatu...?!!

Ni baru cakap pasai melayu, kle pasaai Islam lagi aku keciwa,huhuuuuu...selamtkan aku dari stress... Aku dah tak bleh tengok muke menatang tu, hilang mood aku satu hari. kenape, mesti muncul lagi depan aku...huh.. #kenape?Kenape? konon mcm2....
Patut ke aku sakit hati,hehe..

2 ulasan:

Insan Biasa berkata...

kenape ni kak??macam bahaye je stres camni..ape pon, sy tau akak tau nak wat ape..jangan pakse diri..buat ape yang mampu..

orang biasa berkata...

hehe... klo tau nak buat ape,tak de la stress,dik oi,huhu...
mcm org tak betui pon ade...huhu..
“ Ya Allah, bantu hambaMu yang hina ini untuk membersihkan hati. Menggilap jiwa hanya dengan rasa takut yang sebenar kepadaMu. Tiada lagi sisa ketakutan kepada selainMu. Ketakutan yang menghijab kasih cintaMu dari terus menyinari kehidupan ini. Jadikan aku di kalangan mereka yang cintakan perjuangan di jalanMu, orang-orang yang Engkau firmankan :

"Hai orang-orang yang beriman, jika kamu menolong (agama) Allah, nescaya Dia akan menolongmu dan meneguhkan kedudukanmu. Dan orang-orang yang kafir maka kecelakaanlah bagi mereka dan Allah menghapus amal-amal mereka. (Surah Muhammad ayat 7-8)

"Dan orang-orang yang berjihad untuk (mencari keredhaan) Kami, benar-benar akan Kami tunjukkan Kepada mereka jalan-jalan Kami. Dan sesungguhnya Allah benar-benar beserta orang-orang yang berbuat baik. (Surah Al-Ankabut ayat 69). Ameen Ya Rabbal ‘alamin. ”