Jumaat, 31 Julai 2009

MoooooooDy

Suatu pagi di hari raya.... ops... apekes raye lak...

alkisahnya suatu pagi (pagi semalam la)...
Berkatalah seorang guru lelaki yang duduk mejanya sebelah mejaku: "Sampai sekolah je dah tak de semangat.. Tadi pagi punyalah bersemangat." Aku pula menyampok: "Kite ni kene ade sesi motivasi tiap2 hari/selalu/sentiasa." Paham2je la situasi di taman haiwan ini...
see... cikgu laki pon ada gak yg moody, inikan pula cikgu pempuan.. cikgu tu bininye satu taman lagi tu... tapi misi dan visi nya mesti tak sama mcam aku yg cikai ini....huhuhuuu
sib baikla kawan tu tak kuat cemburu,kle tak teruk aku kene fire sbb dok sblah sominyer.. aku pon pelik apesal dia tak duduk je tmpat tu sblum aku duduk.. nasib aku la, itu je tempat kosong yang ade utk aku duduk.. sungguh tak strategik utk aku yang suke kuar masuk... lelain sume dah kene booking... mase diorang ubah suai bilik guru aku tak da. mujur tak kene campak ke luar je bebarang aku...


Aku benci moody!!!!! Aku benci!!!!
Tetapi apakandaya aku juga selalu tewass..

Maka dengan itu, bebanyaklah membaca doa ini:
"Allahumma ini a'uzubika minal hammi wal hazan....... ila akhir.

Pengetua ini hari baru tau nak cari aku,hohoho.....
Itu hari aku bagitau buat tak kisah jer...

dah hari ke 3, kenapa masih sakit lagiiiii.... arghhhhhhh,lupekan.... aku nak g jenjalana,lalalaaaaa!!!!!!!

Tiada ulasan: