Jumaat, 14 Ogos 2009

besday girl

malas nak cerita ... tengok je lah
vanitha yg memalu .. cabut lari sampai kuar bila diambil gambar.. bleh harap budak neyh walaupun dok kelas peralihan..aku rase dialah ahli rumah satria yg paling komited. jadik mangsa bulik aku yang pemalas nih.

huh... pakat begendang belake.. aku ade kat depan buat dek je deme macam aku tak der..siap ade lak bdk pempuan tegedik2 tak tau malu..isk..isk..isk..saper la mak pak nyer. ops patut tanyer saper cikgu nyer..


konsert harijadi la kunun.. siap merayu2 ket aku jgn report ke HEM.. aku tahan pekak telinga tanpa rela jelah... siap menari tak hingat donia, cam kene rasuk pun ader.. jampi doa kebal sesiap,huhu... ade sesape bleh tulun translet ape maksud lagu budak tuh nyanyi?

besday girl dipaksa menari oleh ketua kelasnyer

turn ketua kelas lak dipakse menari oleh kengkawannyer..

kate malas cerita, tercerita la pulak.hehe..
baru je minggu lepas aku puji budak2 kelas ni bebaik..hamik kau minggu ni dah macam hantu bile aku kene masuk sekali lagi kelas deme..

3 ulasan:

Busbar berkata...

ni skolah tamil ke ni...

nasaoji berkata...

wehh..pehe ramai berkolit golap ajo tu?..ko ngajar maner nih?..

orang biasa berkata...

sekolah.. mana lagi??
ala2 tamil g2, huahuahuaa...
lokasi perlu dirahsaiakan untuk keselamatan sejagat,huhuuu..
Inilah cabaran buat aku!! Cabaran ke dugaan ke ujian ke tarbiyah buat aku,huhuuu..