Khamis, 5 April 2012

Bakal imam masjidil haram

Muhammad Faiq bin Saharin
3kg
5 April 2012
4.40ptg
Walaupun pak njang kata kita ni golongan marhaen saja.golongan yg xdisebut dlm quran.

syukran pada semua yg memberi sokongan terutama suami tersayang,umi,abah,co,ce'ah,sobran yang menazan kali ke2(1st mestila ayahnya),nukman yg menganto ke spital.

yg xbestnya berebut umi.mesti umi penat dgn ke jelainya,nak urus cucu baru lagi.mamaco kene banyak tolongla.ntah pukl berapa la umi baru sampai rumah.dhla esok sekolah. Manala tak naik darah tinggi umi. Siti ........ , sila hargaiya pengorbanan kami sekeluarga.

1 ulasan:

nurulfive berkata...

ruhinahhhhhh...congratss!!!!
amin aminn...mudah mudahann. nanti bangga aku kabokan yang anak kawan aku imam masjidil haram.
ko kat mane nih? kg ke kl? petang nih insyaAllah aku ke kolumpo. mane le tau kot sempat aku nak menziarah. kamu sms or ym aku ye nanti. tak rajin nak membukak blog bila tengah travel.
alhamdulillah..bertambah anak2 buah!!