Rabu, 10 Jun 2009

Sedih

Sedihnye..
Bila dah hilang kepercayaan abah.

Ada seorang kawan teman ketika sedih.. Belum mula cerita ayo mate sudah ke tanah. Walaupun jauh, tak pernah jumpe. Hidup baik2lah hendaknye. Supaya aku tidak menyusahkan kamu lagi..

Sukar untuk berhenti selagi tak dapat semula kepercayaan itu.

Sorry jay, aku terpaksa gadai janji dgn ko, dgan diri aku gak. Susah jugak nak korbankan janji diriku. aduyaii.. mangkuk itu telah menyusahkan aku jay. Sorry lagi sekali. Aku sangat sedih, huhu..
Ko pun cepat2la tamatkan zaman bujang.. .. .. ..

Apa boleh buat bapaku terlalu sayangkan anaknya ni. Satu sekolah dah tau aku anak ayah.
Bangga tapi sedih..

Tulis panjang2, ke tanah lagi air. Takat ni je lah..


¬lalalala¬
senangkan hati dengan mengingati Allah yang Maha Mengetahui

6 ulasan:

Busbar berkata...

xfaham..cuba cerita..xkisah la mangkuk ker apa ker

orang biasa berkata...

ada org perasan lagii...lala..
termakan cili kot.. lala..
takpe..
aku ada Allah yg Maha Mengetahui,Maha Pengasih..
Dia lebih dekat dari urat leher,betul tak kawan?

Busbar berkata...

kawan??

orang biasa berkata...

ya.. kenape?

Busbar berkata...

kenapa abah xpercaya

orang biasa berkata...

mesti cerita ke...